Tot dusver geen wijzigingen in de voorschriften voor 2025.
Post hier uw vangsten.
Post hier uw vangsten.
Tijdens het paaien zijn ze zo agressief met het slaan met de staart dat het ze gedeeltelijk littekens oplevert...het is best verbazingwekkend...als je een volledige paai ziet die 60 seconden duurt, wordt het duidelijk hoe agressief het is.Dus wat veroorzaakte de schaafwonden? Wrijven mannelijke vinnen bij het paaien als ze dichtbij zijn?
Bedankt voor alle geweldige info. Ik deed het erg goed in Highland voor de regen op de oever, maar heb de afgelopen week geen geluk gehad. Is er een plek die u dit weekend vanaf de oever zou aanbevelen? Ik heb een paar plekken in Norrie uitgezocht die ik kan bereiken. Nog 1 vraag: denk je dat de haring weg is?De laatste paar dagen waren zwaar tot vandaag. Er waren niet veel vissen van Wappingers tot Poughkeepsie, maar wat er verscheen was niet klein. Norrie heeft nog steeds vissen, maar de aanbeet was niet geweldig. Er waren vandaag veel meer vissen in Norrie dan de afgelopen dagen. Een paar deden het gisteren goed in Newburgh tot de wind tegen de getijden kwam. Vanmorgen had Newburgh een aanzienlijke hoeveelheid vis, maar de aanbeet was niet zo geweldig. We zijn erin geslaagd om een paar vissen te vinden die ten noorden van Kingston en het Saddle Bags-gebied aan het eten waren. De vrouwtjes zitten in de flats te wachten om te paaien en de mannetjes cirkelen rond het kanaal......de aanbeet komt niet overeen met de schermen die we zagen, maar ze aten wel en we hebben een zeer goede dag gehad. De watertemperaturen in Marlboro bleven stabiel op 57 en Norrie 56. De watertemperaturen in Kingston waren vandaag aan het einde van de dag 58. In de komende dag of twee zal er een massale paai plaatsvinden in Kingston, gezien de hoeveelheid vissen die ik zag, en de aanbeet zal stroomafwaarts aanzienlijk toenemen naarmate ze zich een weg naar beneden banen.
Ik denk dat de hooglanden tegen dit weekend goed zouden moeten zijn...hoewel er een paar mooie plekken aan de kust zijn in Norrie en Kingston East Shore ten noorden van de brug.Dank je voor alle geweldige info. Ik deed het erg goed in de hooglanden voordat het begon te regenen aan de kust. Ik heb de afgelopen week niet veel geluk gehad, dus is er ergens dat je dit weekend vanaf de kust zou aanraden? Ik heb een paar plekken in Norrie verkend die ik kan bereiken. Nog een vraag: denk je dat de haring weg is?