Striped Bass Fishing Forums Forum banner

2025 Striper-rapporten

35K views 137 replies 32 participants last post by  Doc Z  
#1 ·
Tot dusver geen wijzigingen in de voorschriften voor 2025.
Post hier uw vangsten.

#3 ·
Het forum is nog steeds behoorlijk dood.

Komt er nog niets uit het zuiden?
Ik heb gehoord dat mensen vangen in Haverstraw en een paar kleintjes in Poughkeepsie, maar het weer van vorige week heeft veel stilgelegd..........zag geen enkele boot op de rivier richting Troy waar het meestal al druk is............hopelijk verandert dit deze week, hoewel het er vandaag niet naar uitziet.

#19 ·
Ik ben zondag uit Newburgh vertrokken. De watertemperatuur was 45⁰F. Lijkt veel kouder dan ik had verwacht. Zag bijna geen markeringen van Newburgh tot voorbij Bear Mt. Dat was ook met mijn nieuwe Simrad side scan.

Er is een hoop gevangen rond Piermont door de strandvissers en mensen vangen bij Raritan Bay voordat ze de Hudson binnenvaren.

Ik ga volgend weekend twee dagen weg en ik wed dat ze tegen die tijd naar het noorden zullen trekken.

#35 ·
We vertrokken om 7 uur 's ochtends en begonnen net ten zuiden van Poughkeepsie, waar we erin slaagden één van 16 inch te vangen. We zagen helemaal niet veel van trap rock tot aan de brug. We begonnen er een paar ten noorden van de brug te zien, maar geen beet. We zoefden naar Norrie en zagen helemaal niet veel. De wind draaide met de uitgaande vloed en het werd een beetje ruw. We werkten vanaf daar naar het zuiden. Niet veel bij Rogers helemaal tot aan IBM. We hadden daar goede markeringen van 18.00 tot 20.00 uur, maar opnieuw geen beet. Het is een trage start in vergelijking met vorig jaar, maar dat is een goede zaak. Terug om 5 uur 's ochtends.